sâmbătă, 7 septembrie 2013



   Mi-a luat ceva timp sa ma hotarasc s-o fac si pe asta.Si uite ca am facut-o!Ce anume?Sincer, nici eu nu stiu prea bine.Initial, scopul meu a fost sa scriu recenzii pentru cartile pe care le-am citit si pe care le voi citi de acum incolo.Continui cu asta, dar....nu numai.Stiti si voi cum e, cand nu exista un anumit lucru, il facem noi sa existe.A citi o carte este o chestiune de curaj, A SCRIE nu inseamna mai putin.Deci cred ca ati inteles aluzia.Oricat as vrea sa scriu din seara asta prima mea recenzie, sunt nevoita sa o las pe maine.Adica, intelegeti, chiar trebuie sa ma gandesc la asta.Trebuie sa fie o inaugurare pe masura pretentiilor mele, dar si pe masura gusturilor voastre, dragi iubitori de carte.Dar o sa ma gandesc la asta maine.La urma urmelor, e si maine o zi, cum ar spune si Scarlett O'Hara.Asa ca...maine sa fie!


0 comentarii:

Trimiteți un comentariu